دکوراسیون آشپزخانه به سبک وینتیج

 

نورپردازی یکی از مهمترین گزینه های آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه است. نورپردازی آشپزخانه فقط به معنای استفاده از وسایل و چراغ های سقفی عجیب و غریب نیست ، بلکه علاوه بر این استفاده از یک نور صحیح و مناسب در آشپزخانه که با برنامه داخلی آشپزخانه سازگار باشد و به شکوه و احترام می افزاید. آشپزخانه خود را با نورپردازی متناسب با سبک آشپزخانه خود تغییر دهید. قبل از انتخاب نگهدارنده صحیح و روشنایی ، روی شکل ، اندازه ، سبک و مواد آن توجه کنید و بعد از آن انتخاب کنید که کدام یک برای آشپزخانه شما مناسب است.

این آشپزخانه زیبا به سبک وینتیج دکور شده است و خالق سعی کرده است با چیدن لوازم روشنایی به سبک وینتیج ، تزئینات این آشپزخانه لاکچری را به پایان برساند. کابینت ها ، کف و جزیره چوبی در این آشپزخانه شیک با آویز های فوق العاده آهنی با ساختار قدیمی مطابقت دارد و شگفتی خارق العاده ای به آشپزخانه داده است.

در حال حاضر سوال این است که سبک وینتیج چیست؟ گرایش دارد گفته شود که سبک وینتیج یک شیوه کلاسیک است ، اما آنچه امروز در مغز افراد قرار دارد این است که وینتیج یک سبک نوستالژیک با اجزای قدیمی است که نشانگر یادآوری سالهای گذشته است و دارای یک راهنما و مثال غیر معمول است.

دردکوراسیون داخلی آشپزخانه به سبک وینتیج ، استفاده از چوب ، به عنوان مثال ، کفپوش ، جزیره و مبلمان چوبی طبیعی است. سن بالغ ، زنگ زدگی و باقیمانده نشسته در طول سالها قدردانی و به سبک پرنعمت نمایش داده می شود. این ایده که حتما باید عالی باشد ، درست نیست. پیوستن به پرنعمت با سبک مدرن می تواند جذاب ، ابتکاری و ویژه باشد.

کابینت آشپزخانه به رنگ آبی

 

رنگ آبی را می توان به عنوان یک سایه زنی کاربردی و امروزی برای ساخت دکوراسیون داخلی آشپزخانه مشاهده کرد که هر وقت با رنگهای مختلف به آن ملحق شود می تواند در شرایط آشپزخانه یک لذت و جذابیت فوق العاده ای ایجاد کند. برای اینکه این رنگ به طور فزاینده ای موفقیت آمیز باشد ، می توانید از رنگ آبی در ترکیب با رنگهای مختلف در طرح داخلی آشپزخانه استفاده کنید. برای کابینتهای سبک کلاسیک مانند نمونه فوق ، آبی می تواند ایده آل ترین تصمیم باشد. رنگ آبی روشن می تواند نور را مصرف کند ، بنابراین برای آشپزخانه هایی که به هر حال گرم و درخشان هستند ، این رنگ می تواند یک فکر هوشمندانه برای کابینت باشد. این کابینت آبی در کنار جزیره و کفپوش چوبی و بک اسپلش سنگی آن ، کل تزئینات این آشپزخانه کلاسیک است. کفپوش چوبی ، به عنوان یکی از ترفندهای دکوراسیون آشپزخانه ، فضایی غنی و خیره کننده به فضای آشپزخانه شما می بخشد. جنس چوب از مصالح مشخصه در طیف گسترده ای از سبک ها و رنگهاست که می تواند یک تصمیم عالی برای آشپزخانه های سنتی و مدرن باشد و با هر سبکی خوب است.

گرچه سبز رنگی باشکوه و پرشور است ، به یاد بیاورید که با استفاده از یک تن سبز ، باعث احساس خستگی و کسالت شما می شود. رنگ چوب یا معادل چوب خاکی رنگی در وسایل مختلف رنگ های معمولی استفاده شده و منحصر به فرد برای کابینت آشپزخانه است سبز لیمو یکی از جذاب ترین و خیره کننده ترین رنگ سبز است که در دکوراسیون آشپزخانه بسیار زیبا به نظر می رسد. آبی روشن می تواند نور را حفظ کند ، بنابراین برای آشپزخانه هایی که در هر صورت گرم و باشکوه هستند ، این رنگ می تواند یک فکر هوشمندانه برای کابینت باشد.

استفاده از لامپ هایLED

 

 

انتخاب مناسب کابینت و کانتر آشپزخانه و نورپردازی مشروع ، انتخاب مهم و اساسی در ساختار آشپزخانه و زیبایی آن است. نورپردازی یکی از مهمترین گزینه های آشپزخانه درون سازه است. نورپردازی آشپزخانه جزیره فقط به معنای استفاده از وسایل و چراغهای سقفی گران قیمت و غریب نیست ، بلکه علاوه بر این استفاده از یک نورپردازی مناسب و مناسب در آشپزخانه که مطابق با ساختار داخلی آشپزخانه است و به شکوه و عظمت و زیبایی می افزاید. نورپردازی آشپزخانه شامل سقف ، کابینت و نورپردازی آشپزخانه است که می توانید با تماشای تمرکزهای مهم و کلیدی ، نورپردازی آشپزخانه را به دوست داشتنی ترین شکل عملی کنید. طراحان از نور منظم در هر صورت و نور تقلبی در دونده استفاده می کنند تا نورپردازی مناسب و اصولی آشپزخانه را انجام دهند.

LED یا دیودهای تولید کننده نور از منابع نوری هستند که انرژی زیادی مصرف نمی کنند ، بسیار محکم هستند و یک تن سازگاری برای سرمایه گذاری در ساختار شما دارند. چراغهای رانده شده برای روشنایی در زیر سقف و کابینت مناسب هستند. این چراغ ها محکم تر و طولانی تر از چراغ های فلورسنت و رشته ای هستند.

صفحه قبل 1 صفحه بعد
<-blogads->